lördag 28 mars 2009

EARTH HOUR - mission succeeded!

JA det ska jag säga, jag har mitt på det torra för guess what? Vi i familjen Persson släckte bannemig ner lägenheten och tände massivs med ljus myspys. (TV:n var på, jag var ju faktiskt tvungen att se Robinson) Känner mig i vilket fall som helst duktig. Angående Robinson så hatar jag Christian, jävla översättarfasoner han kör med. Däremot så gillar jag han lite ja vad kan man säga.. fula med röd tuppkam (som ligger ner, inte det vackraste man har sett) han är fett bitter men fan vad rolig han är! HEJJA TRÄSKLAGET!

Vi spontanhandlade på IKEA så mitt rum fick sig en ordentlig uppryckning (igen) mamma är fan hopplös. Men fint blev det. Sen var det hlm och träffa mormor och morfar. Kalla mig nörd men jag gillar dom fett mkt. Hahaha det var sjukt kul mormor skulle sätta på kaffebryggaren efter käket så bara två minuter senare gick man ut i köket så hade hon helt seriöst glömt att sätta dit själva kannan så det hade översvämmat xD shit vad vi garvade. Låter inte så kul nu men ja, det var det iaf. Jag har sagt det innan och jag säger det igen JAG ÄLSKAR MIN FAMILJ. Mest morfar dock men det visste ju alla redan. Han är HUR DET NU ÄR MÖJLIGT ännu mer rapp i käften än jag är. Det är en bedrift vill jag lova.

Imorgon blir det stugan och jag ska vandra ner och spendera dagen vid havet. På med brillorna och glänsa lite, det är grejjer det!

Nu ska jag, batmans trogne partner (som den sanna planeträddare jag faktiskt är) gå och sätta mig i soffan och kolla en bra film. Inte illa, inte illa alls faktiskt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar också din familj, så jävla härlig :D Haha och duktigt av dig att släcka (Y) I'm proud (; <33

patricia sa...

Awe dom gillar dig också ;D
ELLER HUR! Jag tänkte bara nu jävlar kör vi på tända ljus ist GO GREEN! hahahah! <33