lördag 28 mars 2009

lämna min rumpa ifred.

Igår var det utgång, det var väl sisådär på magazinet ett fett minus att min loverboy inte infann sig som planerat. Men förfesten var nice. Sen sov JJ här, stackaren kan knappt prata. Nu har hon åkt hem och jag har fått as bra nyheter. Vi ska inte till stugan idag *glädjedansen*, vi ska till IKEA sen blir det Kuggeboda imorgon. Längtar lite till havet faktiskt så det passar fin fint! Nu ska jag dra på mig tights och klänning och spackla fejjan, man vill ju trots allt se levande ut.
Jag vill gå på bio.



3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha jag överlever, får vi hoppas ;) De var nice igår hemma hos dig iaf ;D Riktigt kul :D Och jag vill också gå på bio, så jag tkr vi kan gå ngn dag på lovet? ^^ :D <33

Goldenstarlights sa...

Otroligtjävlahärligt att ni faktiskt kom ut ! :))) KUL ! :D
Du skulle ju höra av dig, vad drack DU patte ? ;)
Ses på mån <3

patricia sa...

JJ! Jaa det hoppas jag att du gör annars blir det tråkigt för oss andra ;D ja det tycker jag att vi kan göra :) :D<3

SANDRA DEE!
ELLER HUR! ja attans det glömde jag förlåt. Jag drack bannemig inte mycket vill jag lova. Jepp det gör vi :D <3