lördag 21 mars 2009

VAR ÄR BATMAN?

Hallelåja!
Idag ska jag inte göra ett piss faktiskt, jag sörjer att jag inte kan träna. Life sucks, men det blir bättre på måndag hoppas jag iaf. Sen ska jag träffa Sara och sova där i natt myspys. Det blir med andra ord hemmakväll frosseri, det gillar vi.

Sen måste jag/vi verkligen göra engelskan. Liselott är inget större fan av mig så det är bäst att börja "LICK IT UP, LICK IT UP" jag får gå emot mina principer och faktiskt slicka röv om jag ska få betyg som heter duga, usch.

Jo jag glömde ju säga det, jag fick mina betygspapper av Ebbe igår. Måste säga att jag faktiskt ta mig tusan var stoltheten själv när jag fick bevis på att jag klarar tyskan gallant! Fint som snus!

Nu ska jag dejta duchen en timme eller två. Sen måste jag verkligen köpa min SIESTA biljett snart wohoo ;D

Haj o ivaj hallonpaj!

Inga kommentarer: