torsdag 19 mars 2009

Sikken pudding!

Denna dagen har varit helt okej faktiskt matty smsade så jag fick ju umgås med den filuren ett tag det var trevligt. Jag har beslutat att jag ska på SIESTA wooohoo! JO jag såg en riktig pudding på burger king också.. inte i stil med min loverboy, men fy fan vad snygg han var aah.. drömma får man iaf..
Sen tjänade jag en hundring också hipp som happ tackar vi faster för!
Nu ska jag bannemig ringa fröken rahm sen tror jag bestämt att jag ska kolla film.

Haj o ivaj hallonpaj!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Yeay :D Vi får hoppas på att du kan flytta in till mig under Siesta dagarna ;) <33

patricia sa...

Ja det får vi hoppas annars får jag väl använda charmen så man kommer in i nåt tält måste vara en pudding dock ;) jag tar med madrassen och sover hos dig säkrast man vill ju inte få nåt skit liksom ;)<33