söndag 8 mars 2009

du och jag tralalala

HEJSAN HOPPSAN KARLSSON!
Söndag idag men den har varit helt okej faktiskt, träning med Ellen, Jessica blev fast i hlm för tågen var inställda attans bananas! Efter träningen var det hem köra och hämta Macke och vidare till hlm inte illa. Min mormor är stencool.
- Ja han är ju BÖG. (Hon kunde lika gärna sagt "Ja han var med om en olycka och miste båda benen" ungefär det tonläget var det) sen var hon tvungen att väga upp det så då la hon till:
- Men han är en belönad doktor, han har varit med på tv (precis som att DÅ om man var en bra doktor så gjorde det inget om man var bög)
Man kunde ju inte annat än att skratta så säger mamsen för att göra det hela ännu värre:
- Jaså så han bor med en man då eller?
så säger mormor
-TJA jag antar det (sen ryser hon)
Hahahhaha nej fan vad härligt JAG ÄLSKAR MIN FAMILJ.

JO jag städade min ena garderob idag också.. fy fan vad man har mycket kläder :o helt sjukt blev värsta berget på sängen och då var det bara den ena som sagt får ta tag i den andra .. snart. FINT blev det iaf. BRA JOBBAT PERSSON! (Y)

NU ska jag läääsa , ja jag har blivit en liten nörd bannemig men jag gillar det!

4 kommentarer:

Goldenstarlights sa...

HHAHA ! Din mmormor är en liten homofob hör jag ;D
Härligt med städad garderob , man hittar mycket trevligt oftast ^^

EDWARD ÄR SMEX - det går inte att hålla sig ifrån att läsa ^^ <3

patricia sa...

Jaaa men min morfar är snäppet bättre! BÖGERIET!

JA jag säger detta med min hesaste, SEXIGASTE stämma:
- EDWARD, BIT MIG!^^
Hahahahhaha!!!

KÄRLEK!<3

Anonym sa...

Jaa attans när man vill träna :( Haha ja jag såg äntligen filmen ;V Blev man kåt eller vad xD <3

patricia sa...

DU jag säger bara
- EDWARD BIT MIG OCH LÅT MIG KÄNNA BATONGEN!
gaaaaaaah.. kåtslag. ^^<3