torsdag 5 mars 2009

OH HAPPY DAY!

BAAAAAOM SHAKKA WAAOOA WAOOOA!
Jag bara måste ju dela med mig av denna fett härliga dag. För det första GRATTIS EMELIE! :D
Nu över till the hot stuff. Sandra, vad säger du om denna: "Kan du ta det där sista en gång till" nej men jag menar TJENA den där rösten var fan inte o leka med! Det bästa var ändå att vi pratade om HUVUDSATS och BISATS och Ulrike hade varit lite snitzig (trodde hon) och hade satt två bilder: en på ett huvud och en på ett bi. Nu fattar ni ju inte det roliga i det hela men DET gjorde Sandra och jag. Den annars så tråkiga tyskalektionen bestod ist av en timme och tjugo minuters skakande, hoppande och gråtande garv (fnissande enligt ullisbullis) SEN som gräddet på mostet så fattade jag faktiskt för en gångs skull vad jag pysslade med.. HALLELULIJAH! PRAISE THE LORD!

Efter tyskan vandrade jag staden runt för att följa Sandra till bussen, och när jag kom till stora torg så är där en fet tankbil som tömmer avloppssystemet. DET STANK. Men jag fällde upp kragen och sniffade in min OERHÖRT goda parfym och halv sprang hem.

Trots bajsbils incidenten så är detta en ytterst lyckad dag. Dessutom ska jag pysa till gymmet en stund också.. Men tro mig en dag som denna kan inte petitesser som träningsvärk och bajsbilar stoppa mig.

FOR SO LONG FUCKERS!

5 kommentarer:

Goldenstarlights sa...

HAHAHAHAHHAHA ! ASG ! XD Ullisbullius is da shiet - och jag menar det ! ;D OCH hörredudu - lilla vännen med den , hem , "stora" rösten - du kommer gå långt ! ;D Lätt bästa tyskalektionen på läääänge ! :D <3

Goldenstarlights sa...

Tack föresten för att du drygade med enda till tåget ! ^^ <3

patricia sa...

HAHAHAHA! Jaa verkligen den bruttan är inte o leka med! Fy fan kan du tänka dig när hon är arg? JÄVLAR FLY FÄLTET!
Varsegoood lite motion tackar man inte nej till!;) ^^<33

emeliedaludd sa...

tuuusen tack pattty <33

patricia sa...

allt för dig min sköna böna!;)<33