torsdag 5 mars 2009

TRALALALALAA!!!

Yees det är nu vetenskapligt bevisat - det är min dag idag.
Nu när jag gick till gymmet kom fram in i omklädningsrummet ut från omklädningsrummet så skulle jag ju fylla på vatten flaskan och där mitt framför mig står han VÄRSTA PUDDINGEN! Gaaah! Inte nog med det.. Sen skulle jag på springbandet och hör och häpna det enda lediga var det brevid honom - jag kan inte påstå att jag blev SPECIELLT besviken! Han sprang jag gick - fort men ändå ville fan ta mig inte börja låta som en HUND. Sen gick jag vidare till Ellen och Lena. VEM kommer inte då om inte MR SNYGG? Ja, vad kan man säga.. Sen åkte Ellen och Lena hem... dam dam dam daaaam jag stannade och svettades lite till och då PLÖTSLIGT HÄNDER DET värsta ögonkontakten -igen. Denna gången rodnade han jag menar GUD vad snygg han var jag lyckades dock hålla band på mig själv och INTE höja värmen ytterligare. Det är BETYDLIGT bättre att gymma på kvällarna ska börja med det hädanefter.

Sen kom daddy och hämtade mig sen nu har jag dejtat duschen - UNDERBART!
KÄRLEK på denna dagen.

4 kommentarer:

Goldenstarlights sa...

säger bara : KEEP UP THE GOOD WORK PATTE ;D <3

patricia sa...

Jag kontrar med
- Tell me about it, STUD! ;)<33

Anonym sa...

ojojoj, men patricia dåååå ;) <3

patricia sa...

javiiiiisst.. hothothot säger jag bara.. DUDE DU VÄCKER TIGERN I MIIIG! ;) hahahahah! *(VRÅLAR) GRRRRRRAAAAAAAOOOWWWWE!!!*
<3