tisdag 10 mars 2009

KÄRA GODE GUD LÅT MIG BLI FRISK....AMEN!

Efter att ha dejtat duschen i en evighet känner jag mig betydligt mer mänsklig och mindre grotesk hahah. Sen kollade jag faktiskt hockey med daddy GO VÄXJÖ! Inte illa pinkat. Efter det käkade vi våfflor, snacka fettodag för Patricia Persson.. INTE BRA.
Mamsen tycker synd om mig för jag är sjuk så hon beslutade sig för att gå och köpa boken, eller möjligtvis böckerna till mig imorn (Y) Jag ska inte sticka under stolen med att det faktiskt FINNS fördelar med att vara sjuk. Det väger dock inte upp nackdelarna. Jag känner mig som en svettig gris som fryser. Men jag försöker mata in POSITIVT TÄNKANDE det går dock mindre bra idag.

Men glass med cholkladsås är helt klart bra för halsen sådetärså liksaså EDWARD! Eller hur Sandra? ;)

2 kommentarer:

Goldenstarlights sa...

EDWARD ^^ Yes , han är . . . hmmm . . . MUMS ^^
" Blir man kåt eller blir man kåt när man tittar på den filmen ? ;) / Jessica
Krya på dig <3

patricia sa...

Hahaha! Jaaa man blir fan helt TILL SIG I TRASORNA (trosorna?) HAHAHAHA! nej men ärligt talat.. DET finns bannemig inte ord !;) <3