onsdag 25 mars 2009

bonna barn på burger king - SKAUU DOOU TAAAUU BOOOOSSEN!?

(nej jag kan faktiskt stava, men det lät så)
Idag var det school.. otroligt ta mig tusan att vi slapp engelskan blev fredag ist. Ibland ska man ha tur, jag ska ta och be en bön eller två innan jag somnar ikväll ;)

Sen efter skolan så blev det hem och vända sen träffa matty och köpa den efterlängtade SIESTA biljetten. Efter det fick jag bjuda den girige saten på mat ;) hahahah trevlig prick det där. Sen när jag leftat matty så träffade jag JJ och Sandra ett litet tag, även Markus och Linus, det var längesedan. Sen när jag är på väg hem så träffar jag micke också. FASEN vad jag har varit social denna dag tralalala! Bara till att inse fakta -Jag är en vacker och värdefull människa! Den gamla knarkaren var en riktig poet bannemig!

Nu återstår den tråkiga delen - PLUGGANDET. Det blir historia idag sen imorgon ska vi, den allsmäktiga trion lägga krutet på engelskan.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha ja det tog tid att hitta dig :( Men de gjorde vi iaf tillslut ;D Ja, lycka till, till oss. På både engelskan och historian ^^ <33

patricia sa...

Ja du.. historian går väl men engelskan suger dase tur att man fixat experthjälp nu asså! Vi är allt bra underbara vi tre. WE'RE A FUCKING TRIOPOD! (the girl next door) ;) <33

Goldenstarlights sa...

Haha ! ^^ Vi kommer bli UNDERKÄNDA tralalala ;) ^^
Pillerknappraren är kung (Y)
Ses snart ! <3

patricia sa...

NEJ detta går ju bra sandra! Vad har hänt med den positiva andan? älska pillerknaparen :D<3