tisdag 24 mars 2009

definitionen av klumpighet är jag

Tjingchalla bajcon!
Idag var det engelskan ja.. inte bra inte bra.. men ja vi ska göra den imorn. MÅ GUD VARA MED OSS! xD shiiit pommes asså detta kommer att gå åt helvete.
Dagens nyhet är att ULRIKE växer i mina ögon.. hon börjar bli helt okej faktiskt.
Efter skolan vandrade jag hemåt och frös ballarna av mig, ringde Ellen så vi gick och käkade ist för att jag skulle gå hem. Det blev mycket snack så vi satt där en bra stund, vi gillar favoriten (Y) Sen nu kommer då det lite extremt pinsamma..
När vi gick hem, eller ja jag iaf ellen skulle till gymmet jag FRÖS som sagt.. Så ja när jag och Ellen skiljdes åt så bestämde jag mig för att nej det ska höra fan till att gå här och frysa så jag gjorde det extremt dumma misstaget att börja mm just det SPRINGA (till mitt försvar ska sägas att jag var jäääävligt kissenödig.) Väskan flög åt alla håll o kanter och jag sprang.. och sprang..och sprang. Ja ni fattar SEN bara woooopps så när jag flåsar som värst så cyklar ett gäng snubbar förbi mig (snygga sådana) FY FITTA vad jag skämmdes! Fan asså det är sånt som bara jag råkar ut för. Så extremt jävla sjukt pinsamt. FAN också.
Nu ska jag sluta älta det för det blir bannemig inte bättre av att jag plågar mig själv med det. NU ska jag göra engelskan.

4 kommentarer:

Goldenstarlights sa...

HAHA , men vännen då ;D Inte lätt alltid ^^
Aah , vi kommer faila BIG TIME ! ^^
<3

patricia sa...

Ja, jag tycker att det gick ganska skapligt. Var dock lite smått orolig där ett tag. JÄVLA TUR att det blev fredag ist .. vi gör det på torsdag;) men jaaa.. fuck it. :D <3

Anonym sa...

inte alls typiskt dig, dom små snyggingarna tyckte nog det var duktigt roligt iaf :D! /ellen

patricia sa...

Det tror jag säkert ^^ men nu vill jag inte tänka mer på det jag lägger den lilla förödelsen bakom mig helt enkelt (Y)!