tisdag 17 mars 2009

LOVELOVELOVE

HEJ! Jag har ett meddelande till världen - POSITIVA TANKAR FUNGERAR!
Idag var jag i skolan, skönt att träffa alla igen, fan vad jag har saknat er. JAG BARA MÅSTE SÄGA EN SAK:
-GISSA VEM SOM FICK 92,5 PÅ TYSKAPROVET? Aaaaaah just det JAG JAG JAG JAG JAG (man kunde ha 149) jag är överlycklig vid det faktum att JAG gissade rätt på 97,5 och att jag var helgrymm på läsförståelsen! Så nu ska jag inte skryta mer men TJALALALALALAA vad jag är GLAAAD TRALALLA!!! Jo det var ju det också att innan vi fick reda på proven fick vi skriva ett test och ja vad kan jag säga jag har varit sjuk i en vecka ullis gillade inte det men jag klarade testet helt okej faktiskt. Det finns bara en förklaring till detta, Ulrike har mött sin överman nu bannemig, hon kan ta sitt IG och stoppa upp det där det är som mörkast för det ska jag säga
-I AIN'T GOING DOWN, BITCH!
För er som undrar så JA jag gjorde glädjedansen framför speglen när jag kom hem. En syn för gudarna - men roligt hade jag.

Imorn ska jag till MALMÖ och shoppa loss igen, mm mm I like it! Tack ellen för busskortet det var rart av dig;) jag får gå upp med tuppen på torsdag men det är det värt du är bäst.
Så imorgon åker jag GRATIS, woohoooo! Utnyttja systemet det är bra det för en fattliglapp som mig..

Detta är en fruktansvärt bra dag och det blir ju inte sämre av att man är ledig FRIII SOM EN FÅGEL i ytterligare två dagar. Denna dagen är kärlek för mig, helt klart. Nu ska jag göra det jag gör bäst idag SMIIILE! Och digga satan!

Jag avslutar med Idas slagord BIGLOVE för det är förjävla passande! :D:D:D

4 kommentarer:

Anonym sa...

DU ÄR BÄST din jävla snyltare :D<3<3 / ellen (:

patricia sa...

JAG VET, jag får sånna snilleblixtar ibland att man börjar undra om man inte hör hemma på MENSA med alla andra små nördiga einsteins! jag älskar dig det vet du my deeeear :D<333

Goldenstarlights sa...

DU ÄR GRYYYYYYM ! ^^
Vi ska shoppashoppashoppa tomorrow ! Wiihuu - vi älskar FRIA RESOR ! :D Och lov ^^ <3

patricia sa...

VISST ÄR JAG!
SHOPPA ÄR MITT KALL! Det är IT IS WHAT I AM MENT TO DO!
Skånetrafikens givmildhet (?) jaja tackar skolan iaf! WE LIKE IT CHEAP AS ALLWAYS! ;)<33