måndag 16 mars 2009

I CAN SEE THE LIGHT!

Idag var det Will Smith som stod högst på önskelistan så det blev Hitch och Bad Boys (igen) jag älskar den snubben han är sjukt härlig. Nu har jag dock roat mig med att kolla på en smörfilm ITS A BOY GIRL THING, inte det bästa jag har sett men det funkade iaf. Dock ser jag ljuset i tunneln eftersom att jag börjar bli frisk nu så det blir skola imorn (!) wohoo..
Igår kollade jag på BECK dåva och jag måste säga det att Gunvald har alltid varit en solklar favorit men fan vad underbar han är.
Som alla kan räkna ut med röven så har det varit väldigt mycket filmtittande nu så jag börjar faktistkt tröttna på det.

Nu ska jag äta för jag lider av hungersnöd och sen ska jag bannemig sova ett tag och underhålla mig med MR.Cullen såklart, spännande upplösning nu i slutet men jag måste ju säga att renesmee är ett jävla namn på en unge!

haj o ivaj hallojpaj !

Inga kommentarer: