söndag 15 mars 2009

Fy fan för svenska folket!

Nu ska jag säga er sanningens ord.
HUR FAN KUNDE DEN nej jag ångrar mig DET DÄR jävla vraket som stod och pep/skrek i TRE LÅNGA MINUTER VINNA och där med REPRESENTERA SVERIGE i ett (det värsta av allt) OFFICIELLT SAMMANHANG?! Inte nog med att hon LÄT som en man hon såg fan ut som en också. Hon/Han/Den/Det har säkerligen kapat snorren och vikt in kanterna, jag skulle bli förvånad om det inte var så. Nej det ska jag säga jag SKÄMMS på svenska folkets bekostnad. Detta är ta mig fan otroligt. Alcazar skulle vunnit TVEKLÖST för den låten är till och med bra punkt slut. Och jag kan tillägga att jag faktiskt tycker att caroline auf ugglas var helt okej igår, trots att hon stod där i sina blå gummistövlar, vita nattlinne och viftade så att man gång på gång trodde att hon skulle "MOOOOVIIING OOON" och följa Sarah Dawn Finers förslag så att säga, så tycker iaf jag att låten var helt klart genomlidlig så sluta mobba henne.

Idag har jag sovit, hostat, nysit, läst och pratat med ellen vilket var en befrielse.
Ikväll ska jag bannemig inte missa WIPEOUT det verkar ju AS NICE!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tänker mobba ugglan! Fan ta mig skandal att hon kom tvåa :O och ettan var inte bättre för den delen, fyfan för svenska folket ;) Skönt att du börjar bli bättre bönan <33

patricia sa...

Jag säger bara
LÄNGE LEVE BÖGERIET! Alcazar var tveklöst bäst.

Men nu måste jag ju vara lite cooooling också så jag säger bara FUCK SYSTEMET!(H) Det ska jag säga juryn var ju INTE mycket bättre.. men svenska folket kan ju stoppa telefonen där det är som MÖRKAST! ^^<33

Anonym sa...

hahaha du är riktigt sjuk i huvudet, men jag håller med dig som IN I HELVETE! :DD / elleeeeeeeen

patricia sa...

i know you doooo!;)
-EEEEY VICCE LURVIG/LUDIG! lurvig passar bäst tycker jag, jag har ju trots allt sett det med egna ögon;). vi får ju tänka på hur det ser ut DOWNSTAIRS också.. fy fasen nu ska jag gå och kräka lite. DET bara måste vara dålig hygien där nere. Jag menar borstar man inte ens tänderna ordentligt så tvättar man sig nog inte så värst noga heller SKABB!

Goldenstarlights sa...

MEN PATTE DÅ ! af Ugglas kan ta och köra upp sitt snälla , snälla där det är som mörkast . Innan jag säger , SNÄLLA , SNÄLLA ! ^^

Bli frisk nu förfan ! <3

Anonym sa...

Håller med dig om Caroline af Ugglas. Låten är helt okej om man inte tittar på henne (; Det är tekniken jag kör. Haha!

patricia sa...

Sandra! Man måste ju erkänna att hon faktiskt sjunger bra jag hade MYCKET hellre skickat henne till ryssland, hon skulle säkerligen tatt på sig en björnfitta (inte bokstavligt, du vet en sån mössa?;) hahaha !

Andra;)
Jag försår din taktik men det är ganska INTRESSANT att titta på henne för hon rycker hela tiden, nästan i stil med en annan gammal goding ;)

^^<33

Anonym sa...

Haha rätt uttryck är, Snälla snälla, håll käften!
;)

patricia sa...

hahaha meeen vad har ni emot henne, OKEJ är speciell ;) men ändå.. sjunga kan hon ta mig tusan! ;)<3