lördag 7 mars 2009

FUCK YOU ANNA SKIPPER!

Igår var jag och Ellen och TRÄNADE på en FREDAG sug på den. Sen gick vi iofs och köpte pizza (med pubetshår - japp jag klöktes) sen blev det en sväng till hemmakväll också men ändå - vi tränade iaf.. Tillbaka till pizzan.. Ellen hittade massa småhår men jag käkade ju kebabpizza så jag såg ju inte så mycket var mest sås och sallad överallt. Men sen när jag lyfte på en bit (hade käkat en del då ja) så är där VÄRSTA LÅNGA hårstråt. Jag kände bara att det kom upp igen. FAN VAD NASTY jag menar strösslar dom med kukhår eller vad är det frågan om? RAKA SKITEN FÖR HELVETE! Efter den lilla incidenten så var det film YESMAN gud jag älskar den filmen så jävla härlig.

IDAG var familjen Persson på husmässa, sen shoppade vi loss jag hade tur ("glömde pengarna") så mamma betalade och jag köpte:
- Svart halvkort skinnjacka med luva GRR!
- Jeans (samma som favoriterna FAST UTAN HÅL!)
- Ljusa jeanstights as nice!
- Kiol (SEXY LAAAAAAAADY!)
- Tröja rödvit randig
- Pösig gråvit tröja
- Linne (till kiolen - klockrent!;)
- Halvkort kofta svart mönstrad vet inte riktigt hur jag ska beskriva den men ja fin var den.
SIST MEN INTE MINST
- När jag hör din röst.. (ettan snart utläst så man vill ju ha tvåan till hands SUG PÅ DEN SANDRA!)
Det tackar vi mamsen och daddy för.

4 kommentarer:

Anonym sa...

vilken pizzeria? den ska man ju i alla fall inte gå på! xD <3

patricia sa...

VALENTINO! Ge fan i det stället. Nu höll jag på att säga något straffbart jag väntar med det tills fredag så ska jag säga dig sanningens ord!;) <33

Goldenstarlights sa...

Haha ! Hoppas det inte vaar valentino i hörby ^^
Jag får nästa del på onsdag minsann ^^ OCH jag älskar serien ^^ <3

patricia sa...

Jag råkade ljuga det var VENEDIG jag varnar VENIDIGS KUKHÅR ÄR INTE O LEKA MED!

Jaaa så jävla underbara böcker grr..
KÄRLEK PÅ HÖGSTA NIVÅ umpa umpa falerallera! ;)<3