onsdag 4 mars 2009

Har du varit i pillerburken?

Här sitter jag med värsta feta träningsvärken, fryser röven av mig och vill snorkla. Vet inte varför men är riktigt sugen på det.

Idag var det en knarkare från GÖTEBORRRRG som snackade i aulan han hade inga tänder i munnen men var jävligt bra. Rolig men lite tjatig i slutet, tre timmar göteborska senare inkluderat lite rast var det lunch sen film. Jag menar nej man skämms fan för att vara skåning det låter ju för jävligt! Usch. Men filmen var så dålig att den blev lite småkul ibland;) fan fan... fan. fan. fan. fan. fan fan FAN var det ordet som användes mest - utan tvekan.

Sedan var jag en sann ängel och väntade med jj på bussen sen vandrade jag hem. Ta av det extremt tunga håret sen sova äta datorn och nu ska jag fan i mig höja mysfaktorn i taket och läsa lite, låter inte så kul men tro mig. Edward är en pudding även i böckerna, som Sandra säger.

IMORGON ska jag Patricia Persson trotsa träningsvärken tillsammans med min trogna kompanjon Ellen och köra dubbla pass, step och sen MRL. Fortsättning följer hahah..

Jo jag måste ju säga att Möller faktiskt fick till det ganska bra idag
- Han den där har ju rullat runt här i fem minuter nu, undrar om spaken har fastnat?
HAHAHA!!

Haj o ivaj hallonpaj.

3 kommentarer:

Goldenstarlights sa...

HAHAHA ! Den var elak av Möller ! ;D Men ack så rolig ^^ :D <3

patricia sa...

HAHAHA! Äsch! Han/Den/Det fattade ändå inte så jaja okej då LITE elakt kanske.. men själva roligheten vägde upp det BIGTIME! Han har vass tunga den du!
^^<3

Anonym sa...

Hahahah den var så jävla klockren xD
Och tack för att du väntade med mig bönan, som alltid ;D Du är bäst ;D <33