torsdag 19 mars 2009

SWING IT!

Gårdagen var trevlig. Jag fick springa till rece för att ge ellen kortet innan bussen gick (2 minuter och 30 sekunder det du!), jag hostade som fan men sprang ändå lite likt Forrest Gump. Sen efter överlämnandet blev jag ju helt ensam så jag gick in och satte mig och ja med min vanliga tur så pratade en alkis med mig (jag ska INTE vara på rece på kvällarna)
- Oh vad fin du är ikväll! Ha en fortsatt trevlig kväll,
*slänger nåt till mig*
-Det bjuder jag på!
Jag var ju redo att pissa i brallorna av rädsla men han var trevlig fast att han såg förjävlig ut när han vinglade med cyklen vid sin sida men han gick ju ganska fort ändå som tur var.

Sen kom JJ som värsta Superman och räddade mig.
Lite smått roligt var det ändå när bankautomaten tuggade i sig JJ:s kort det var problemas på hög nivå men efter våra böner så spottade helvetesmaskinen till slut ut det. Sen på nästa automat och då fick jag reda på att jag inte alls var pank det var ett HALLELULJAH MOMENT vill jag lova!

Idag vaknade jag och JJ sjukt tidigt. Hon var pigg, tyvärr kan jag inte säga detsamma om mig själv. Sen var det frulle, slappa, stan, hem, dejta ducshen, tandläkaren, hem och nu funderar jag starkt på en film faktiskt.

Tandläkaren är ingen favorit men för att ha valt DET DÄR yrket så är han faktiskt jävligt trevlig och as bra. Privatklinik is the shit! FUCK det kommunala! Hahahaha.. Blir Helsingborg den 31 så ingen skola för mig då inte WOOHOOO! Då ska kirurgen pilla mig i munnen, gud vad mysigt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha ja jag tkr synd om dig på rese xD Du är för snygg bönan ;D
Haha de var rätt kul nu i efterhand med bankkortet, men inte så kul när vi stod och slog på den helt panikslagna xD
Btw, vi får fortsätta leta smaskbitar ;)
Gick de bra hos tandläkaren?<33

patricia sa...

Hahahaha nej du det tror jag inte jag är men jag är FÖDD under oturens stjärna.
Jo det var lite kul då också men mest hemskt bönorna fungerade iaf! :D:D
Ohh ja.. jag fick ju skåda min loverboy igår jag hade saknat honom lite faktiskt... GUD VAD SNYGG HAN ÄR!
Jadå det gick as bra faktiskt :D <33