fredag 20 mars 2009

OOH loverbooooy!

Oooh, boy, I want to love you
Feel you, wrap myself around you
I want to squeeze you, please you
No, I just can't get enough
And if you move real slow
I'll let it go

DUDE! Fan vad pepp jag känner mig då, sitter och diggar I'M SO EXCITED-Pointer Sisters en gammal goding som man kan ränka med i alla lägen. 80's ftw! Nu ska jag snart spackla fejjan och låta daddy köra mig till Ellen sen bär det av till tjotahejti till Ellens syrra mysigt!

Idag tänkte jag på en sak, det är fan inte klokt att en människa kan se så jävla perfekt ut GRRAAAOOUUUWW! Jag menar dude du är fan felfri.. minus tröjan dårå men den ska ju ändå av så det gör inte så mycket eller som Sandra säger "Nåja han är lite för smal.." men det GÖR INGENTING jag kan leva med det tror jag bannemig! ;) Nu ska jag drömma vidare om min loverboy.. helg nu ju så det tar ett tag innan man får se det live igen, hahaha attans! En sak är iaf säkert han har bergis inget hår på bröstet för han är inte den typen - underbart.

Nu ska jag uppgradera mig själv med hjälp av lite spackel hejdå.

Inga kommentarer: