fredag 13 mars 2009

MYROR I BRALLAN!

.. har jag nu SJUKLIGT rastlös. det är FREDAG idag och jag ligger hemma och ruttnar men man ska inte klaga! Bortskämmd till tusen och idag fick min kära morfar reda på att jag, världens bästa barnbarn är sjuk så han har ju ringt ett antal gånger och oroat sig och gett lite experttips (Svar JAPP jag är favoriten just där, mormor föredrar macke dock;). Förutom att hosta, nysa och överhetta av feber så har jag klarat mig ganska bra trots att det är fredagen den 13e. Ska bli mindre skrockfull.

Jag måste dock erkänna att jag är lite besviken för att jag inte lyckades masa mig iväg till bj ikväll (jag vet att IDA sörjer det faktumet något otroligt)
Jag känner att jag måste friskna till för detta duger inte jag kom på att jag började med twilight serien för 1 vecka sedan och jag har börjat på den sista boken nu. Det är sjukligt beteende.

JAG som ville shaka idag men det sket sig ganska grundligt tycker jag. Men man är ju inte den som ger sig i första taget så nu ska jag digga satan hela vägen till badrummet sen ska jag dejta duschen i en evighet.

Inga kommentarer: