onsdag 11 mars 2009

Hello sunshine!

Det är förtjusande underbart att hosta, hosta, hosta och hosta lite till ha feber och ett huvud som bankar. UNDERBART... nej det ska jag säga mamsen räddade min dag idag som köpte dom två sista böckerna i twilight serien och nu i skivande stund har jag läst lite mer än hälften i den tredje finns risk för sträckläsning ikväll.

Det blir ingen skola för fröken Persson imorn heller men på fredag ska jag släpa mig dit. För jag kan ju inte svika Ida my dear och inte jj heller. Jag hatar att känna mig osocial och tråkig inlåst hemma -Nej det duger inte.

Dessutom är jag PEPP på att träna men det kan man ju fetglömma i det skicket man är just nu. Hade jag visat mig utanför dörren hade dom lagt in mig på hispan direkt. Ser ut som ett lik. Men nästa vecka blir det hårdträning bannemig!

Nu ska jag ha lite quality time med Edward (Bella? pffs henne har jag då INTE hört talas om) hahaha

haj o ivaj hallonpaj!

2 kommentarer:

Anonym sa...

bella kan gå och dööööööööööööö / elleeeeeeeeeeeeeeeeeen

patricia sa...

DOM (nu ska jag uttrycka mig fint)HAR SAMLAG i fyran jag ska stryka över BELLA och skriva PATRICIA PATRICIA PATRICIA ist.. jävla sugga vem tror hon att hon är? Lägger handskarna på eddie jag säger bara
- EY gå och dra nåt gammalt över dig va och umgås med någon på DIN EGEN VÅGLÄNGD! eddie is aaaaaaall miiiiine ;)