onsdag 11 februari 2009

FIN SOM EN KAKA!

Tjingeling !
School idag slutade dock tidigt (Y)
MEN nu måste man ju stäääda för man ska ju ha en övernattare här va ;D go jj ah ah go jj! Det får bli SUBWAAAAAAY.. mm mums fillibabba! sen kakor med glass och choklad och greaase. Fy fan vad underbara vi är. Men vi ska göra lite nytta också och studera hisoria. Svar japp, vi är ambisiösa. Anteckna gärna att provet inte är förrens fredag, alltså är vi ute i god tid, ge mig en Linda Hammar för det va! (Y)(Y)

IDAAAG har jag varit hos Bo, "PROBLÄÄÄÄM, SYSTÄÄÄÄM!"
Men hör och häpna på den kvarten jag var där fick bannemig gubben mig att ändra paket. Det får bli det med Matte C, Historia C och Samhälle C sen väljer jag till Pedagogisk ledarskap och rättskunskap, känns ganska skönt faktiskt. zim sallabim så var det avklarat! Ska bara göra valet också. Men nu ska jag inte gagga mer om det.

Nu ska jag, (Askungen) städa, eller ja dra ett par varv med dammsugaren iaf rummet.. eller ja .. jo det ska jag fan i mig göra nu. På med musiken på högsta speeed sen jävlar i det!
haj o ivaj hallonpaj!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Awwe ;* Go Patricia ;D Sjukt kul va de :D hoppas de blir biiio på fredag med :D Btw kom ihåg dina inloggningsuppgifter imrn så väljer vi då. Haha blev dock inget pluggande xD Men skitsamma vi tar de imrn innan lektionen ;) <333

patricia sa...

Jaa det var det ;D
nejdå, jag ska komma ihåg dom (a)
ja jag röstar på FRIDAY 13:th grrraow!
nej pluggandet var det värre med haha.. men jaja det gick ju bra sist mvg på att plugga 45 min innan DET ÄR VAD JAG KALLAR BRAINIAC! ;)<3