söndag 15 februari 2009

klackadojjor!

Ja vad kan man säga? Fredagen den 13e var inte så tokig faktiskt, spenderades först in school - slappt. Sen ringde Mattias så fick man vandra ner på stan igen sedan lefta matty för att shoppa lite med macke. Det blev fika på duvanders inte illa pinkat.. Efter det så vart det vä på schemat fan att vi inte ses så ofta längre. Man saknar sina gamla girls en hel del.
Lördagen, ALLA HJÄRTANS DAG såklart. Bra början, det var en otursdag om nåt.
4 år sedan farfar dog, dålig dag att lefta på tycker jag.
- patty persson hade planer men dom ändrades som vanligt. Men det löste sig gallant firades med världens underbaraste bästa polare, Fröken Rahm.
Söndag, idag vaknade man hemma hos rahm av en tokig Siri som ville ut och kisselissa sjukt vassa tänder den hunden har. Men söt som fanken är hon ;D
Sen åkte man hem och spacklade fejjan sen vandrade jag vidare. Det var på tiden att man spendeade lite tid med lotta. Vi bor inte mer än fem minuter ifrån varandra måste fan skärpa oss ;D. Det fick bli mooovietime. saw och teeth HAHAHAHA! Fy fan vad kul.
Gynekologen:
- ojoj, vad har du stoppat in här?
- ARRRRRRRJJJJ!! och DÄR vart han av med fingrarna.
Eller när (mother) hunden käkar upp den utspottade pircade snorren. Nej fan vad kul. Det ska jag säga, hade jag varit kille hade jag haft mardrömmar. GRR!

2 kommentarer:

Goldenstarlights sa...

Vad är det jag hör !? HUR BLEV LÖRDAGEN , någon som ska bli ett huvud kortare ?
Saknar dig vännen !
HUGS

patricia sa...

Hahah lördagen blev skitbra :D
saknar dig också vi får ses snart tkr jag fan i mig ! <3