torsdag 29 januari 2009

Dance fucker dance

MEN TJA!
School idag som vanligt, helt okej faktiskt hör och häpna, slå på trissor, ta mig tusan, PLÖTSLIGT HÄNDER DET! Ulrike Wehner Isacsson börjar bli nästintill genomlidlig, men bara nästan. Stort framsteg bara det vill jag lova.
Nu sitter jag här och gör inte mkt alls, Jessica har ju tvingat mig att kirra facebook så det grejade vi idag på hålan. Men tja, ja nu är det gjort iaf nice.
SNART HELG GE MIG NUNUNU!
Det är ju det man går och väntar på hela veckan. Måndagen är ju värst sen har man ju idrott också, men ja på onsdagen börjar man se ljuset i tunneln ;) LOVELY!
haj o ivaj leverpastej!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha ja men facebook är nice ju ;D <33

Goldenstarlights sa...

Tur att det börjar kännas som att det kaaaaanske går att lida ut tyskan . Då har jag kanske turen att ha sällskap även på nästa kurs ?
Funderar också på att skaffa facebook , bilddagboken är inte helt bra , inte alls faktiskt .
Hoppas DU har haft det trevligt idag/ikväll . You know what I mean , hehe .

HUGS & KISSES

patricia sa...

Jaa tanten börjar bli lite snällare tycker jag;)
Ja gör det, det är betydligt bättre än bdb faktiskt :)
Jajemen det hade jag faktiskt hahaha ;D