torsdag 1 januari 2009

2009

heey!
har sitter jag med solbrillorna i haret och svettas som en gris som en tvattakta turist helt enkelt. det ar hett hett hett har vill jag lova och efter fyra timmars gaende med shopping, (allt ar asbilligt och man skamms for att pruta, men gor det anda ;D) galen trafik sa ar man ganska sliten men man kan inte klaga. det ar helt underbart och idag undvek jag krabborna men vagorna var riktigt hoga sa ratt som det var sa fick man en over sig. det ar sjukt konstigt men vi har da traffat en familj och dom kommer fran kristianstad och bor pa samma hotell som vi. vad ar oddsen for det liksom? skummt men dom ar trevliga.
ha det guttttttt

2 kommentarer:

Ida sa...

Du skulle bara veta vad avundsjuk jag är på dig;O haha här har fan varit tio minus nu! :S På dagen tillochmed^^ fyfan. Nu ska jag ut i kylan och träna! Jipiiie? *not* Ta gärna med dig det fina vädret hem : D <3

patricia sa...

hahaha ojoj du far ta pa den BLAA overallen och ha det sa skoj i pissvadretr! saknar dig :)<3