onsdag 21 januari 2009

PUMBA!

ching challa bacon, ensam hemma, high life (Y)
jag saknar daddy skönt att han kommer hem imorn. mamsen är på hockey och här sitter jag hemma i en femrummare men men det får bli film, plugga lite tyska och engelska tills imorn.
idag var man tillbaka i skolan inte allt för länge 10,25 det gillas skarpt! sen hem, äta, städa, sova ,datan. och nu lite sådär i brist på annat sitter jag och tänker på en massa och har kommit fram till att:
- jag hatar tyska.
- killar med gitarr är inte fy skamm..
- göteborgska är hääärligt
- jag ska på handboll på fredag
- allt blir mkt bättre med ljudeffekter
BAAAM hejdå nu orkar jag inte skriva mer av mina oerhört intressanta tankar en kväll som denna. avslutar med klassikern.
- öh. vem är grisen?
- PRATAR DU MED MIG?
- va sa?
- PRATAR DU MED MIIIG?!
(ojoj inte bra..)
- DU SKA KALLA MIG HEEEEEERR GRIS! ARRRRRRRH!

1 kommentar:

Ida sa...

HAHAHAHA du är så jävla rolig när du skriver... "ojojoj, inte bra!" xD och ja, killar med gitarr, det gillar vi ;) Raaw (gärna markus fagervall) xD <333