onsdag 14 januari 2009

you're my disease

men TJA!
nu sitter jag här i min ensamhet och gör absolut ingenting ensam hemma och jag har fett tråkigt. taskigt läge? japp, haha.
idag var det school, söka jobb "Jasica och patisia" fick bita mig HÅRT i läppen när han skrev det på lappen, usch. känner att vi nog gav ut våra nummer lite hej vildt hahaha men skit samma. sen efter det ur usla resultatet av jobbsökande så begav vi oss då som vanligt till gymmet (Y) HARD WORK, WORK! kan erkänna att jag kände mig en aning inspererad efter att ha sett FIGHT NIGHT plakat in town 14 februrari, det får man ju inte missa. både jag och jessica stirrade så att ögonen såg ut som ...ägg. men jag känner att jag verkligen ska börja boxas fy fasen vad kul! efter tränandet så vandrade jag hemåt i mörkret frös ballarna av mig fitta vad kallt det är! usch.

jag måste dock säga att jag håller med sandra angående schemat och rektorn "hon kan ta och stoppa upp det där det är som mörkrast!" DET är vad jag kallar visdomsord. tur att det iaf går att flytta någon lektion annars hade det varit tredje världskriget ta mig fan.
men NU gott folk ska jag återgå till mitt oerhört, intressanta och roliga filmtittande, -yes i am bored.
haj o ivaj hallonpaj.

Inga kommentarer: