söndag 25 januari 2009

SÖNDAG.

HALLAAAAU SNYGGING!
Födelsedagen var nice och lördagen också tacktack jj du är bäst ;D vi har fan alltid roligt. Började med handboll, min förbannelse är över för Vinslöv vann och JAG VAR DÄR, HA! Det har alltså inte varit mitt fel att dom har loooosat dom andra två gångerna man har varit på plats sköönt det. Sen när vi hade tagit bussen hem så var vi riktigt hungriga så vi vandrade bort till subway och krängde macka och kakor mums fillibabba. Efter det så var det hemmakväll och hyra tre filmer sen hem och börja kolla. JJ sov hos mig men vi vaknade ovanligt tidigt käka frulle och film, sen gick vi på stan en snabbis och vidare till tåget som hon missar med typ 30 sekunder- surt. Meeen vi satte oss i busskuren och frös för det var fullt inne på stationen men vi roade oss som alltid annars och började tralla! I WAAAAAAANT YO TO WANT ME, I NEEEEED YOU TO NEED ME, I'D LOOOVE YOU TO LOVE ME, I'M BEGGING YOU TO BEEEEEEG ME! DIDNT I, DIDNT I , DIDNT SEE YOU CRYIN? OH DIDNT I, DIDNT I , DIDNT SEE YOU CRYIN? FEELIN ALL ALONE WITHOUT A FRIEND, YOU KNOW YOU FEEL LIKE DYING. OH DIDNT I, DIDNT I , DIDNT SEE YOU CRYIN? var en favorit och LEFT A GOOD JOB IN THE CITY, WORKIN FOR THE MAN EVRY NIGHT AND DAY, AND I NEVER LOST ONE MINUTE OF SLEEPIN, WORRYIN BOUT THE WAY THINGS MIGHT HAVE BEEN
-BIG WHEEL KEEP ON TURNING, PROOOOOOUD MARY KEEP ON BURNIN, ROLLIN ROLLIN ROLLIN ON THE RIVER! We like it!

Just det grattis i efterskott daniel (igår) och grattis sara idaag! schalalala!
Dagen kommer att spenderas med släkten så det blir macke och nellan härligt. Sen ska man få presenter också, det gillas!
Som grädden på moset så är det studiedag imorn jiihaa! MEN sen ska den underbara dagen förstöras med ett tandläksbesök *kalla-kårar-längs-ryggraden* USCH!
Det är ju trots allt 11 timmar dit så jag behöver inte oroa mig riktigt än ;D
PUSSPUSS!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själv snygging du är bäst ;D 17 nu din jävel :D haha! Jaaa man kan inte ha tråkigt med dig my darling. Rolling on the river(8) (i mansröst) Du får tänka dig det i huvudet =) ;D Btw jag måste ha en kaka ;O <333

patricia sa...

HAHAHA ja du den är fan inte och leka med GRR! rolling, (ROOOLLLING´) rolling (ROOOLLLLIING) rolling on the river! ;)
ojoj subway here we come.
FIN SOM EN KAKA! ;D<3