fredag 16 januari 2009

irreplaceable

So go ahead and get gone and call up that chick and see if she's home Oops, I bet ya thought that I didn't know. What did you think I was putting you out for?
tjingeling!
skolan idag sista fredagen som man slutar tidigt. men men, det var iaf gym med jj sjukt kul här jävlar särar vi på benen, innerlåren ska bli fit for fight. Efter tränandet så blev det stan en runda och leta träningskläder till jj men vi hittade inga så nu sitter jag här och väntar på att åka till ellen. kan meddela att jag till och med har slagit in paketen inte illa. just nu sitter jag och diggar musik, och med min dåliga fatasi så lyssnar jag på den på sandras blogg. diggar din musiksmak (Y)
nu är man duschad, sminkad och slappekläderna är på LOVLEY!

4 kommentarer:

emeliedaludd sa...

AHAHAH kan riktigt se framför mig när ni ska träna innelåren! :)

PUSS <333

Ida sa...

HAHAHAHAHA, ja det där med "jag hade ju spanat in den andra" gjorde fan min dag igår. Tack patricia XD (skrattanfall)

För övrigt så tycker jag att vi ska träffas- typ NU! ring mig när du kan : ) (kan kan jämt-inget liv -_- )

Love<333

Anonym sa...

Haha ja du bara "Jessica kolla man kan träna fittan!" hahaha xD Ses imrn :D <33

Goldenstarlights sa...

Haha , alla gillar väl min musiksmak , ( ha ha ha ) . Kommer kanske ikväll , hörredudu ! Du ska vi lira satan i det !
Återkommer när jag vet !
HUGS