söndag 18 januari 2009

söndag.

tjeeeeeena!
igår var det sjukligt roligt fy fan har inte garvat så mkt på skitlänge jag diggar mina girls riktigt mkt. jessica, ellen, sandra och ida kom då hit till mig. först jom jj och vi vandrade till maxi och storshoppade, sen pös vi hem och fixade tacos sen kom dom andra så käkade vi lite. efter det så var det gth och singstar, det är grejer det ;)

sen skulle vi krypa till kojs vid halv fem nån gång. sandra stöp nästan direkt men ida var pigg som fasen så vi började då diskutera "The crying fag" vad är det för sätt att tjuta till gladiator jag menar herregud. och att jag passande nog hade haft på mig armani klockan gjorde inte det hela bättre.. hahaha! sen tog ida modet till sig att berätta den oerhört äcklande historien om MR. BUUUUSCH, shit asså, den är ytterst censurerad. men iaf sista gången jag tittade på klockan var hon 06.03. sen ringde idas mobil lite innan NIO jag menar vadå död? tre timmars sömn men ja kul hade man iaf (Y). ida åkte hem tidigt som tusan för hon skulle tampas med hästarna. men jag och sandra fortsätter vår tradition och käkar frulle, lääääääänge.
sen var det sminka sig som gällde och åka bilen lämna sandra in town och sen tuta iväg till hammar och kolla vilket-ska-vi-bygga-hus. efter det var det farmor en sväng och och fika, men nu sitter jag här och gör inte mycket alls ;D

emelie och jessie måste dock vara med nästa gång ;D
haj o ivaj hallonpaj!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det var sjukt kul :D Och nästa helg är det magazinet och fira dig juh ;D <33

Ida sa...

HAHAHA ja, fyfan, han är allt rolig han.. Mr. BUUUUUUUUSCH! haha x) kunde du sova? det måste ju ha varit knappt i sånna fall... med den historien i bakhuvet xD haha love<333

Goldenstarlights sa...

Tack själv snygging ! Det var minnesvärt och vi måste helt enkelt göra om det ! haha .
Krya på dig <3
HUGS

emeliedaludd sa...

DET MÅSTE VI!!! katastrof att vi inte kom och känns fel som tusan. VI måste göra det någon snaaaaart lova? :)
PUSSSS <3