söndag 4 januari 2009

massaaaage

today var det stralande sol sa det var stek till tusen pa stranden med mamsen, som alla andra dagar sa kommer den lite mildt sagt RUNDA tanten miriam fram och sager "masaaaaaaaage massaaaaggeee madaaam? miss?" och gor rorelser med handerna och jaa det later ju inte helt fel sa jag tankte VA FAN jag gar med tanten och sa far vi se hur det gar.. for er som inte vet det sa ar THAI MASSAGE hela kroppen, bokstavligt talat HELA kroppen inga delar glomms om man da uttrycker sig sa. men jaja jag la mig i det dar taltet och slappnade av. och hon borjar lite fint sadar med ryggen och armarna och man tanker mmm detta ar ju riiiktigt harligt! hela jag luktade pepparmint for oljan luktade det. och ja nar hon var klar med ryggen sa tog hon INNERLAREN jag menar kan man annat an att skratta? nej inte jag iaf sa jag borjade garva det var ju en aning pinsamt. men hon fortsatte och ja sen blev det ju benen . men nar hon sen sager till mig att vanda pa mig "Bend over please" sa tanker jag bara FUCK NO detta hander inte. men ja jag fick ju gora som hon sa och vad som hande har nast ar ytterst censurerat men ja jag kan ju saga det varsta jag fick ligga i positioner som jag sag ut som en GRILLAD KYCKLING i. men ja eftatt benen var nastan erat sa var det ju skitskont och sa. men som sagt sa masserade hon med olja och jag var pa stranden i stekande SOL och det kokade ta mig fan sa jag hoppar i plurret. men vad hjalper det nar det ar olja? inte ett dugg. det svalkade men oljan var kvar sa jag tankte ta tillfallet i akt och pressa lite och det gick snabbare an snabbast att fa farg idag. tio minuter sen PUFF, jag lag dar och kande mig riktigt nojd med brannan men sen nar man kommit hem duschat och smorjt in sig med after sun sa ser jag hur ojamn brannan i sjalva varket ar xD benen var bruna . men sen kollade jag armarna det ar underarmar:bruna, armbagar:mindre bruna, blekfis aktigt till och med, overarmar: brunroda.. jag ser ut som en ZEBRA! allt pga att det var olika mkt olja pa olika stallen. men ah det jamnar ut sig imorn pa boooooounty island snorkling pa schemat! fan vad harligt! sen blir det phiphi pa onsdag, i like it!
Thai massage? trots att man kande sig aningen obekvam i de kycklingliknande stallningarna sa kan jag starkt rekomendera det HAJ O IVAJ LEVERPASTEJ!

Inga kommentarer: