torsdag 22 januari 2009

bring it on grandma!

heey!
skolan idag japp. helt okej faktiskt, jag gick på uppåtjack kändes det som iaf. sen när man såg ljuset i tunnlen och slutade för dagen så gick jag och jj till donkan och käkade kanelbulle och glass inte fy skamm. vi gillar glass i alla former.. hahah iaf sen vandrade jag hem för vi ska åka till mormor o morfar och fira mig där idag för dom kan inte komma på den stora dagen till ära. så jag stressade hem SÅ säger dom "nej vi ska inte vara där förrens sex" nahe, det var ju tråkigt. så nu sitter jag här rastlös till tusen känner mig aningen avundsjuk på palle som pyser till lanzarote imorn;D
men nu ska jag hoppa i duschen. det finns inte mkt som slår den alltså. skulle bott där om det hade gått.
handboll imorn, niiice;)
haj o ivaj hallonpaj!
feel like I’m hallucinating yeah you’re tripping me out. I can’t control, it’s you I’m craving I can just tell you’re down, come get me, let’s get rowdy, boy you'd look so damn good on me..

Inga kommentarer: