torsdag 15 januari 2009

blondieboooy!

ida detta är enbart för dig - "jag hade spanat in den andra..." HAHAHAHAHAHAHAA jag DÖR fy fan vad roligt. det är bud på att köpa en lott oturen har vänt helt jävla otroligt!

idag var det skolan där syon då dillade lite om valet, finns ju lite att välja mellan men tror att jag är ganska säker på hur jag ska göra. efter skolan så vandrade jag iväg hem till lotta, det var ju ett tag sedan vi sågs måste ses oftare. sen är då min sköna böna ellen frisk som en nötkärna så det blir patty persson hos rahm imorn. sjuk så mkt man saknar sin bästa vän ;D och om 8 dagar fyller man år inte helt fel. livet på en pinne helt enkelt!
imorn blir det gymmet igen jag och jessica har börjat hårdträna nu, ska gå dit och känna mig som en svullen daggmask, en väldigt stark sådan när jag lyfter dom där hantlarna brevid biffarna som står där och spänner sig.men vänta bara dom ska få se på fan när jj och jag biffat till oss lite GRR.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha ja det är folk som får passa sig så in i helvete sen när vi två biffar är lösa ;) xD <333