måndag 5 januari 2009

speeeedboat

idag var det snorkling pa bounty island som gallde. vi akte speedboat dit, 400 hastar det du! fasen vad kul det var vagorna var stora sa baten hoppade as mkt. efter en halvtimmes skumpande med flytvasten pa sa var det landstigning som gallde. det gick smartfritt och snart var man pa plats och fick fatt i snorkel o hela koret. det var riktigt mkt vassa stenar och sant sa ja man sag inte klok ut nar man skulle ga i man fick liksom ta tva riktiga KARRING steg och sen slanga sig och simma satan rent dar var sjukt mkt firre fiskar och koraller. dock sa tog det ett tag for mig att fa in sjalva andningstekniken. svalde GANSKA mkt saltvatten trodde jag skulle spy men ah det var det vart. skitkul nar man val gjorde som man skulle. det var ju inte direkt dom sma fiskarna heller.och man simmade mitt i stimmen skit coolt faktiskt. sa dar lag jag med rumpan i vadret i ngn timme, jepp jag brannde ballarna men jag kan sitta ALOE VERA ar raddaren i noden. sen nar vi kom hem till hotellet sa var det duschen och sen blev det shopping. tanker inte rabbla upp vad jag kopte men jag kan garantera att jag ar mkt mkt mkt mtk MKT nojd med mina inkop. pengarna ar dock slut haha..
USCH bara tre dagar kvar nu vill inte hem vill inte hem vill inte hem.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men jag vill ha hem dig :D Så bäst för dig du åker hem =) haha :D Ska bli sjukt kul att snart träffas! Ha de sjukt bra nu sista dagarna i Thailand och stek på snygging ;D <333

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
patricia sa...

haha sakna inte ihjal dig bara for jag kommer ju hem pa fredag sen ses vi pa mandag my dear! JAVLA NK KOMMER DODA OSS ARRRH! ;D<3