tisdag 20 januari 2009

SJUK.

*snyft, snörvel, snyft*
FAAN som jag har tjutit nu i typ tre timmar. ARMAGEDDON jag menar vadå sjukt bra film? visst hade man sett den innan men ingen kan väl se den utan att tårarna rinner värre än nigeria fallen? som jag hulkade när harry stannade på ja vad det nu heter och smällde bomben. jaa jag har seriöst ALDRIG tjutit så mkt till en film. så man tackar adde för filmtipset. för övrigt så är man ju sjuk låter som en mulåsna när jag ska prata. men får försöka släpa mig till skolan imorn för det är fruktansvärt tråkigt att ligga hemma och inte kunna göra nåt. man blir så jäkla uttråkad. Försökte mig på att göra engelskan som skulle in för ngn månad sen men jag orkade inte så jag sket i det. nu ska jag vandra bort till tvn och se om det finns något som är värt att titta på, tveksamt. annars får det väl bli ytterligare en film.
byebye.

Inga kommentarer: