tisdag 6 januari 2009

hett hett

puuhh fasen vad varmt det ar och klockan ar anda nio pa kvallen.. underbart stranden hela dagen sa mitt redan brannda asss fick sig ytterligare sol resultatet av det kan ni ju sjalva rakna ut. men men kul var det nai harn idag taxin dit sa tog det ju kanske en halvtimme sa stannade vi hos elefanterna jag mamsen o han som korde och sa fick man mata dom med grona bananer sjukt kul faktisk dom ar fan AS STORA men snalla. min hand sag minimal ut nar snablen kom. sjukligt stora och dom liksom slickar med tungan fran snablen . ah kan inte forklara det det later bara dumt men ja hoppas ni fattar lite iaf haha . sen akte vi fem minuter till och sen var det en san utsiktsplats och vi fotade satan. efter det sa korde vi till stranden, var framme vid tio och akte hem fem. skitfint vatten och massa att titta pa. dock sa var det STORA vagor idag sa jag blev helt drankt av tva som kom tatt efter varandra men ah vattnet ar ju typ 30 gradigt sa det var ganska skont faktiskt ;) dock saknar jag alla dar hemma nu och det borjar kannas lite att man varit borta ett tag.
men nu ska vi inte vara sanna. for imorn ar det PHIPHI island som galler paradise here i come lite mer snorkling och stek i solen (ajajaj sager patty persson eftersom att jag knappt kan SITTA hahaha men men) det blir iaf solskydd utan tvekan. SPEEEDBOAT i en timme imorn vilket mamsen och jag ser fram emot.

BTW det ar lite komiskt tkr jag att bananerna vaxer uppat och kokosnotterna nerat, precis som i sverige:D hahaha nej fan vad kul.
och JESSICA vet du VAAAD idag sa korde vi da utanfor en san THAIBOXNINGSLOKAL och jag bara fick san snilleblixt NEVER BACK DOWN det var liksom EXAKT sa en stor neger var tranare och massa lite mindre snubbar kickade satan jag kan villigt erkanna att mina ogon stod ut som varsta aggen haha . vi maste borja boxas tkr jag GRRRR.

PUSSPUSS

4 kommentarer:

Ida sa...

Du kan börja med mig så slipper jag vara själv : P Plus att dom har öppnat en ny thaiboxning i K-stad;)

Sankar dig nu Patricia Persson <333

Anonym sa...

Haha jaa klart vi ska börja boxas :D Det är mitt mål i livet!=) haha ;) Btw, så skrev jag lite på nk:n idag, typ en halv A4. Guldstjärna till mig (Y) ;D <3

emeliedaludd sa...

KOOOOOOM HEM SÄGER JAG!!! :) <3

patricia sa...

ida yes det later stralande juuu :D:D
UUUUH inte illa jessica! skriv pa som fan och sen ska jag skriva lite pa sondag sen tar vi det sista pa mandag ;)
DALUDD...LUDD...LUDD jag kommer hem snart ;D
<3