fredag 24 juli 2009

5 veckor ifrån varandra får oss att som cecilia alm skulle sagt "LOOOOOOOOOOK OUTSIDE OFFFFFFFFFF THE BOOOOXXXXX"

HEEEEEY!
Jessica anlände till Ronneby station 13.00 igår sen var det maxi en sväng efter det bar det av till kuggeboda. Vi hade ju en hel del att snacka om, kan man väl lugnt påstå så vi satt på glasvarandan med massa ISTE och babblade som bara vi kan. Sen kände vi att en runda kubb skulle sitta fint. Jag vann (Y) hehehehe. Efter kubbspelandet kom jag på den briljanta idéen att vi skulle gå en sväng till torkö, stenbrottet alias hålan. Så det gjorde vi. Det var förjävla varmt i vattnet och med knotten svärmandes omkring oss så beslutade vi oss för att bada. Jessica frågade mig tre ggr om det fanns fiskar i vattnet och jag svarade NEEEJDÅÅÅ inga fiskar alls det har varit ett kalkbrott, dom bara fyllde på det med havsvatten, inga fiskar.
Det fanns lite hinder dock.
1: Inga badkläder.
2: Det är 27 alternativt 40 meter djupt.
Lösningarna blev följande
1: Näcka FTW!!!
2: Man kan ju simma liksoooooom.

SÅÅÅ vi slängde kläderna och hoppade i. BALLS OF STEEEEEEEEL!!

Sen kommer vi hem och mamma och daddy berättar att det är en LAXODLING i brottet. Jag menar va fan. Det var DET som bojjarna var! Jag frågade JJ "Varför är där en boj där?" hon bara "det är väl för att det är som djupast där?" Vi beslutade oss för att tro på den teorin. Tur vi inte hoppade från klipprona och fastnade i näten.
Vi hade i vilket fall som helst en sjukt rolig kväll.

Jessicas kommentar "Men patte då, jag har redan fått dig att näcka i en laxodling, vad ska vi hitta på dom andra dagarna?"
Jag säger som såhär...FORTSÄTTNING FÖLJER!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahahaha så jäkla kul xD Det gäller att leva livet ju ;) Och jag måste bara tillägga att Cecilia Ahlm skulle varit sjukt stolt tror jag :U ;V Nice helg, och behövd tid efter 5 långa veckor ;O ^^ <333

patricia sa...

JAA det var det bästa på länge alltså, vi är så påhittiga :D!
CA hade sagt följande "I'M LIKE A PROOOOOOUD MAMA!!!" (texas dialekt)
FEM VECKOR är för mycket, det var knappt man överlevde hörredudu!:D:D:D
<333