onsdag 8 juli 2009

"Kiss me and free me"

Igår satte jag på tvn och såg MJs minnesstund, gud vad hemskt det var. Speciellt när dottern går fram och bara gråter, jag kan väl säga som så att jag tjöt som en barnunge. Efter det så var det konserten DANGEROUS, det är ju helt jävla otroligt hur grym han var. Samtidigt som det är så fruktansvärt tragiskt att han aldrig var riktigt lycklig eller tillfreds med sig själv. Om jag ska vara riktigt ärlig så tror jag faktiskt att det är först nu, när han gått bort som han verkligen har funnit frid.
Så nu ska jag leta upp alla våra gamla MJ skivor och digga klassikerna BEAT IT, THRILLER, MAN IN THE MIRROR, BAD, WILL YOU BE THERE, BLACK OR WHITE mfl. Pedofil eller ej legend är han ta mig fan! Jag vet inte ens om ord som legend och fenomen räcker för att beskriva honom, THE KING OF POP.
<3

Jag säger bara: Elvis, screw you!
Lite vickande på höfterna är ju ingenting jämfört med moonwalken.

Inga kommentarer: