lördag 18 juli 2009

HAKUNA MATATA!!

Tjingeling..ling..ling!
Idag är jag GLAAAAD för nu är jag hemma igen (iaf några timmar) Imorgon är det tåget som gäller 07,50 (skjut mig) sen blir det tennis för hela slanten (och sen vid någon mer genomlidlig tidpunkt ska jag plinga till jessica för bönan blir 17 :D!)

Jag ska sitta och kolla tennis á söderling imorgon vilket faktiskt ska bli riktigt nice, för att inte tala om alla kändisarna^^. Det är ju själve fan att man är av med kameran! Men ajjjaaaa det blir säkert trevligt. Jag är ju en sucker för bortskämda brats, förstår inte VARFÖR men ja jag får väl acceptera det. Det betyder ju att jag med största sannorlikhet kommer få påminna mig själv om att stänga munnen X antal gånger imorgon. VARFÖR är dom äckligt snygga medvetna om att dom är just det, äckligt snygga? Det är en bra fråga.

Outfiten har jag valt ut med vissa svårigheter men det blev ganska bra må jag säga.
På måndag blir det en sväng till mormor och få sommarpengarna, sen hämta kusinerna och pysa tillbaka till stugan, vilket känns helt okej.

En gammal bild på mig och macke, min kära kusin (som för övrigt faktiskt är längre nu) Man kan ju med hjälp av denna bilden konstatera att både han och jag har steket i oss.. HAHA.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaa ring :D <333
Saknar dig bönan ;*

Ida sa...

Ja, eller hur, det är just det som är det värsta, att dom VET hur jävla äckligt snygga dom är. DET SKA DOM INTE VETA! xD haha ,) <3

patricia sa...

JJ: IMORGON!!!


IDAAA: ELLER HUUUUR! där satte jag fan i mig huvudet på spiken ;) GRRR!

<3