onsdag 22 juli 2009

STILL GOT IT!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för min extremt dåliga uppdatering. Jag ska summera de senaste dagarna lite snabbt sådär.

I söndags var det då tennis, det ÖSREGNADE sjukt drygt. MEN jag satt ett stenkast ifrån självaste Henke Larsson jag menar DÄR var regnet bortglömt. Söderling vann och allt var frid och fröjd.

På måndagen var det dåliga besked, men som tur är så finns det ju piller till allt så att säga. Hur som helst så följde iaf Nellie med till stugan, sjukt klockren är hon, nästan som mig ;) hehe.. Hon åkte inte hem förrens idag. Jag har alltså spenderat tre dagar med kusinen vilket har fått mig att sjunka i ålder rejält. VI HAR bland annat: gömt oss bland mattorna på öb, tävlat om vem som kunde hissa benen högst i sängarna på Jysk, hånat tyskar och lite annat smått och gott.. Ungen är sjukt rolig punkt slut.

Imorgon kommer världens bästa böna till mig och stannar tills söndag. Vädret ska bli skitkasst men vem fan bryr sig? Vi har kul vad vi än får för oss så det blir säkert as nice!
Här kommer en av dom underbara estetbilderna HAHA.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha jag älskar den bilden :D Och det har varit asnice i stugan! Tack för helgen bönan :D ;* <333

patricia sa...

JAG OCKSÅ! :D
Tack själv :D<333