söndag 5 juli 2009

Hela världen är så underbar om man är korkad tom och glad

Nu ska jag göra mitt bästa för att summera de senaste dagarna. I fredags kom palle, vi åkte till stranden och stekte sen var det partaj på kvällen. Ella fyllde 18 (grattis igen) så vi förfestade i vä, och det var sjukt trevligt så tack allihopa. Sen bar det av till stan och ja vi var glada sen är det lite klurigt hurvida jag ska eller inte ska berätta resten men ja Sandra den underbara bruttan KRÄKTE på mig. Det hände en hel del till men som sagt, vissa saker mår ni bäst av att inte veta ;)

Dagen efter vaknat jag kl 06,15 och tänker "shit... fan vad konstigt man kan drömma" sen känner jag kräkdoften. Jag bokstavligt talat hoppar upp från sängen och kollar tightsen (som en gång hade varit vita) jodå mycket riktigt där är den låt oss säga 15 cm i diameter stora kräkfläcken. DÅ inser jag att detta verkligen har hänt. Jag tvättar tightsen för hand 3 ggr (kräkdoften som ångade upp i ansiktet på mig när varvattnet spolades var INTE nådig) Denna dagen luktade precis ALLT kräk. Men palle var här så vi åkte till beachfotbollen och stekte.

Sen var det dax att lämna palle på kvällen, jag hade hyrt film och köpt godis och försökt övertala mig själv att det inte allllls är onormalt och tråkigt att sitta hemma och ugga framför tvn en lördagskväll. Så jag ansträngde mig verkligen, kollade på filmen som var helt okej men gud vad rastlös jag var. Detta dög ju inte, så jag gick ner på stan och träffade marina och co ett tag sedan blev det ellen för hela slanten. Jag kan säga som så, det var betydligt bättre än en påse godis och "My best friend's GIRL"

När vi skulle till bilen, så gick då tre lagom kåta snubbar efter oss. Så säger den ena att hans polare beeeeeeeer om att vi ska hälsa på honom för han har inte fått nåt på hela kvällen (detta sorgliga gossebarn) men ja rapp i käften som man är så klämmer jag ur mig "jahaa men det är ju du som är så satans närgången" Det låter inte så kul nu men fan vad vi skrattade, SJUKT roligt.

Nu sitter jag här och bokstavligt talat njuter av en hemmakväll. Den stora frågan är om jag kan hålla mig till den ursprungliga planen och stanna hemma hela kvällen ikväll? ...nåja, vi får väl se hur det blir med den saken

5 kommentarer:

Ida den Bästa sa...

Bra skrivet, ett litet fel bara. Världen är underbar om man är korkad, FULL och glad! :D <3

patricia sa...

hahaha ja fan du har en poäng där :D ! <3

ellenrahm sa...

hahaha alltså din kommentar, fyfan vad kul det var! :D

Goldenstarlights sa...

OH GUD . Förlåt *skäms* . RIKTIGT pinsammt var det .
Hoppas du tycker om mig endå ;D <3

patricia sa...

ELLEN: HAHAHAHA jaaa gud snacka om snilleblixt, den annars så pratglada grabben blev tyst;)

Sandra: hahah jaa du var lite äcklig där ett tag men jag gillar dig ändååå :D
<3