fredag 31 juli 2009

"FÖR JAG ÄR TANNALÖÖÖÖÖS, FÖR JAG ÄR TANNALÖÖÖÖÖÖS!!"

Eller hur var det nu fredrik?
Lalalalalaaaa.. Jodå i förrgår åkte tänderna ut (japp i plural) det var som såhär.. En utländsk typ polsk eller rysk kvinna i 50+ åldern skulle jobba med tången så att säga;) en annan aningen mer OKUNNIG skulle bedöva mig. FY FAN. SMÄRTA. AJ. Inte nog med det. När den andra sen skulle börja banka ut första tanden fick hon bedöva mer för jag kände lite.. inte så farligt men ändå. Den andra där emot kände jag ALLT. Det var inte nådigt så jag skrek AJ.AJ.AJ hon fick sticka igen såklart och jag kände till och med sticket fattar ni hur illa det var? TANDVÅRDSHUSET IN MY ASS.

När det väl var gjort så såg jag ut som en valross med bäverkinder. Jag var hungrig som aldrig förr men fick inte äta. Nu räknar jag dagarna tills tufftufftuff...rälsen ska på. Kul. Nej. Men sikken babe jag blir om två år.

Jag är ju då i stugan och solen skiner men det blåser. Folk kommer och tittar titt som tätt tycker jag. Nice.

Nu ska jag ut i solen sen blir det Karlskrona.

4 kommentarer:

Goldenstarlights sa...

USCH säger jag bara! Stackare! Att dra ut tänder är verkligen ett besökt till helvetet^^.

Saknar dig! <3

patricia sa...

JAG HÅLLER MED! Fy fan, bara till att hoppas att man slipper det i fortsättningen^^

JAG SAKNAR DIG OCKSÅ, vi får ses snart :)<3

Ida sa...

uschuschusch! Stackare, jag lider med dig! men ja, som sagt- FYFAAAN vilken babe du kommer bli asså ;) RAAAW!

saknar dig och på måndag kommer JAAAAAAAAAAAAAAAAAG! :D


PUSS!

patricia sa...

JAG HATAR DET! Men nu är det gjort och GRRRRRRRRRrr två år sen du ;)

IMORGOOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNN:D:D
PUSS!<3