söndag 2 augusti 2009

Had to switch my attitude up

Igår var det 60/17 års fest eller vad man ska säga för johnny och marina, det var väl trevligt. Med tanke på den höga medelåldern så fick man ju då dra upp morfar på (just precis) KASEDANS. HAHA. Fan vad jag suger på det, men han hade iaf roligt det är ju det som är huvudsaken. (Man vill ju behålla titlen "favoriten" så det var inte mycket o be för)

Idag ska jag till bönan och chilla, käka frukt, kolla på film och ha det allmänt bra liksom :D

Jag är sjukt dålig på att uppdatera nu tycker jag men det är faktiskt sommar och jag har annat för mig än att sitta och ruttna framför datorn (räkna inte in KASEDANS i den kvoten, tack. ;))

Nu är det spackel spackel för min del, sen bär det av till tåget.
Hajdå-bajbaj (se upp för dårarna, dårarna stängs)

Thinkin' of changing up how I ride,
No more on the passenger side.

Inga kommentarer: