måndag 24 augusti 2009

HERE WE GO AGAIN.

Hej bloggen!
Måndag idag, förvånansvärt slapp dag måste jag säga. Tre lektioner, började 09,25 och slutade 15,00, tog jag en sväng in på åhlens och köpte ansiktsvatten eftersom att det var slut (ganska logiskt va?) Sen tog jag mig i hampan och gick in på skägg och lockar också och köpte frisörschampo/balsam. Tänkte att det var lika bra nu när man plattar det titt som tätt.

Väl hemma så slappade jag framför tvn sen tog jag fram dom förjävliga tyskaböckerna och läste texten TVÅ gånger (till saken hör att det inte ska vara gjort förrens TORSDAG! Jag är stolt över mig själv.) Vem vet Sandra deee jag kanske klarar av tyskan ändå? Vi får hoppas på det bästa. Har ju glosor och textförståelse kvar och jag kommer att få läsa texten hundra gånger till för att den ska fastna men aja jag ska göra mitt yttersta. Jag har inte samvete att lämna Sandra i "Jannas" (mysigt namn, huh, Marianne Wett då) .. fängelse två dagar i veckan.

Nu bankar mitt huvud så att det känns som att det ska sprängas (skyller på tyskan)
Tjobaloo!

Inga kommentarer: