måndag 10 augusti 2009

SMIIIIILE!!!!

Hej, här sitter jag igen och luktar smultron och vanilj OCH papaya. En kombination av shampo/balsam + frisörolja, sen bodylotion från body shop, därav papayan SÅ nu fick vi det uträttat ;) intresseklubben antecknar. (Jag vet jag bloggar mycket idag, ni får helt enkelt stå ut)

Sen har jag då ett litet problem, malmö eller inte malmö imorgon? Det kan vara ganska skönt att shoppa för sig själv då man slipper springa i massa affärer som man själv inte har något intresse av.. å andra sidan är det alltid trevligt med sällskap. Som det ser ut just nu så funderar jag starkt på att spendera min sista tandställningsfria dag på två år i malmö, tröstshoppa och tänka på hur otroligt snygg jag kommer att vara efter dessa helvetiska rälsåren inkluderat operation som betyder UPPSVÄLLD. Men å andra sidan huggisarna ska bort. Så det är bara till att bita i det sura äpplet och hoppas att man blir smalare på kuppen (nu när man inte kan äta, det kanske är bra vem vet?) INGET ONT SOM INTE HAR NÅT GOTT MED SIG. (Eller räknas tandställning som något ont? Jag menar det är ju för mitt eget (och omgivningens) bästa liksom vem vill se ut som dracula i kvinnoformat liksom INTE jag iaf)

Som ni kanske märker så är jag lite stirrig, jag känner med tungan på mina tänder och tänker på att om mindre än två dagar kommer det finnas porslin (ska ha en vit hehehhe) och ståltråd där. FUCK IT. Det är ju inte precis som att jag kommer vara ensam om att ha det, var och varannan människa går ju runt med stål i käften så varför gnäller jag? Nej jag ska bestämt sluta med det nu. Jag har ju helt glömt bort att det bara är överkäken som ska täckas av mög denna omgången. DET LÖÖÖSER SIG :D

Se det hela från den ljusa sidan, jag ska iaf inte bli "fastbunden" i hela huvudet. Det kunde varit fan så mycket värre helt enkelt. Positivt tänkande, det är fina grejjer det! (sen har jag vita tänder också, till skillnad från detta skräckexemplaret;) Det kommer gå fin fint det här. Jag ska bara lära mig att le med stängd mun sen är det lugna puckar.

Inga kommentarer: