söndag 16 augusti 2009

weekend.

Helgen har varit nice. Shoppingen i Lund förnyade min garderob en del.
En tunika som var blå med tre guldiga knappar, as snygg, en 3/4 ärmad svart tunika med rosa, röda, ljus respektive mörkgråa färger i ett fyrkantigt mönster, låter inte så snyggt men den var fin, en svart shaaaake it klänning med fransar och ett halsband. Jag är mycket nöjd ;)

Sen skulle vi ju hem också och vi körde fel SÅKLART. Det blev en omväg på sisådär 18 mil men ajja det hade sina ljusa stunder det också, jag ska inte gå in på detaljer men min kissepaus var välbehövd. Och ja den var "ute i det fria" så att säga. LÄNGS LANDSVÄGEN. Netta säger att det är grönt så jag sätter mig sen hör jag SVISH SVISH SVISH massoor av bilar. Vänder mig om (när byxorna är på) och ser STRÅLKASTARE. Med andra ord hade folk sett min bak men det gav jag fullständigt fan i. För den där kissepausen var dagens skönaste - lätt. Där gav jag byborna en ordentlig uppvisning bland ängar och asfalt.

När vi väl kom hem och hade fått i oss mat begav jag mig in i duschen, heaven. Kalla det vad du vill. Och använde en sjuuukt bra bodyscrub. (Tack netta) Med lite salt och oljor blev min hud härligt len.

Idag tutade vi ut till skogen och plockade blåbär, vilket var roligt tills en myggjävel bet mig GENOM tightsen på röven. AJ. Och i nacken och lite överallt. Men gud vad blåbär är gott. Mums fillibabba asså :D

Nu ska jag duscha, bye!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, fan vad härligt bönan :D Från näckande till myggbett ;) Och ja shopping är ju aldrig fel heller, kanske inte i klass med att näcka men ;) ;D
Ses på tisdag :D <3

patricia sa...

Haha ja eller hur ;)
Nej näckande slår allt men shopping är lovely.
Imorgon :D:D:D<3