fredag 28 augusti 2009

ajaj kapten!

Här ligger jag med datorn i knät och tycker synd om mig själv. Filmer och repriser på en massa serier börjar bli långdraget. Men i eftermiddag så blir det en sväng till stugan, visning. Vad annars liksom?
Malmö med mamma imorgon, vi ska shoppa höstkläder till mig (och mamsen såklart) Det ska bli mysigt. Sen blir det till att fira Markus på söndag för han fyller ju år. Där ska jag också hämta utrustningen till vandringen med skolan, hehehehe känner mig som en riktig scout.
-Ryggsäck
-Liggunderlag
-Sovsäck
-Ficklampa
-Tandborste
-Kläder
-Mat
-Dricka
-Toapapper
-Compeed
(nu har jag förmodligen glömt trehundraelva saker men ändå SNACKA om att det kommer bli tungt) Ni får hålla med om att det här med att man sa ta med eget käk och allt är lite överdrivet. Jag kommer att få skavsår på axlarna för att inte tala om skoskav... shit pomfritt. Men det blir nog himla roligt tror jag :) Sen har vi ju hela den här biten om att kisselissa i naturen, mmm mysigt. En fråga bara, var slänger man toapappret? ^^ Jag kör på klassikern, DET LÖÖÖÖSER SIG!:D

Inga kommentarer: