lördag 29 augusti 2009

Ny garderob.

Som sagt så var det shopping med mamsen i Malmö idag. Jag shoppade loss ordentligt.. Nu har jag hängt in allt i garderoben och räknat ut hur mycket fattigare jag blev av trippen till Malmö. Jag köpte följande...
- Jeanstuika/stor tröja, Zara
- Vit lång stickad kofta, Zara
- Kavaj, Zara
- Grön klänning med vit spets och virkade detaljer, någon liten mysig butik i Burlövs center (Svar JAPP vi var där också)
- Underkläder på diverse ställen
- Jeansleggins som såg ut som RIKTIGA jeans as snygga tighta med fickor och riktigt jeanstyg. Lovely, Solo
- Svarta leggings som såg ut som svarta brallor, Gina
- Mörka jeansleggings, Gina
- Ljusa jeansleggings (sånna steniga som jag hade innan men som redan har gjort sitt;), Åhlens City.
- Svarta vanliga långa leggings, B-young
- Strumpor, Gina

Min snälla mamma betalade allt på Zara, jeans jeansleggingsen och det mesta av underkläderna sen fick mitt bankomatkort ta resten. Jag är riktigt nöjd med mina köp (Y) Det var ett tag sedan mamma och jag gjorde något bara vi så det var på tiden. Jag har världens bästa mamma. Idag hade vi skitroligt.Vi åkte dit för att köpa vinterjacka och stövletter till mig men som ni ser så är inget av det med på listan, äsch det tar vi nästa gång.

När vi kom hem så fyllde vi ytterligare en sopsäck med kläder som jag inte skulle använda mer (hejhej soptippen!) sen blev det till att klippa av prislappar och fixa med dom nya plaggen.. NICE!

Om en månad flyttar vi :o
PUSS!

Inga kommentarer: