onsdag 26 augusti 2009

I'M ALIVE!

Nu har jag dejtat duschen och precis tagit av ansiktsmasken, känner mig levande igen. Som jag har sagt innan så kör jag masker titt som tätt för enligt min mening så är tandställning i kombination med finnar ingen höjdare. Jag gör allt som står i min makt för att undvika det. Bokstavligt talat^^

Imorgon ska jag till skolan är det tänkt, ska ta en sväng in till Bo och ändra mitt språk. Fixar inte tyskan för det är; fult, svårt som fan och tråkigt. Så jag ska byta det mot spanska steg ett. Inga meritpoäng men det finns faktiskt viktigare saker här i min lilla värld ;) Nu är det bara upp till Bo att fixa in mig i daludds klass, fint (Y)

(Tråkigt att tyskan råkar vara det enda ämnet jag har med Sandra, men ajja vi ses ändå)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det löser sig! Viktigt att ha kurser man orkar med annars mår man lätt dåligt på lite många lektioner ;) Ses imrn! :D <3

patricia sa...

Hahah ja du har en poäng där faktiskt ;)
Vi ses idag ;D<3