måndag 17 augusti 2009

SISTA DAGEN PÅ SOMMARLOVET

...det tar emot lite måste jag säga. Tänk att 10 veckor låter så underbart länge i början men går så himla fort?

Idag har jag städat mina garderober. Helt sjukt så mycket kläder man har. Jag tog två sopsäckar en SLÄNGA, en LÄGG UNDAN och sen la jag resterande på sängen sen in i garderoben igen. Då var det ändå bara linnen och t-shirts.. Efter det gick jag lös på allt som hängde i den garderoben som man går in i och sen tog jag resten av det som hängde i den andra garderoben. Det tog sin lilla tid vill jag lova. Men en halv sopsäck SLÄNGA och en hel sopsäck LÄGG UNDAN så blev det äntligen plats i garderoberna igen, så nu har jag ordning och reda.

Sen tänkte jag att jaja jag kan lika gärna städa också så jag tog ett varv med dammsugaren och sen dammsög jag datorerna också, det var på tiden kan jag säga. Tummen upp för pattson!

Imorgon är det som sagt skola, jag ska upp med tuppen och käka frulle med Sandra, sen blir det en sväng till aulan, hem igen sen kommer JJ aka laxen och sover hos mig på kvällen, nice :D

4 kommentarer:

Anonym sa...

Riktigt nice :D Ses imrn bönan :D <3

patricia sa...

japp ikväll smäller det ;D <3

Goldenstarlights sa...

JUJU, skoan it is;/. Synd på faktum att man inte går samma klass! Dock kan jag bidra med att jag har en JÄVLA massa håltimmar som jag iaf kan träffas på:D. Hur sere ut för din del patty?:D.
GREAT att se dig igen må jag säga:D. <3

patricia sa...

Tja jag håller med föregående talare ;)
Håltimmar har jag också så då måste vi ses, sen har vi ju ett par timmar i helvetet med ulrike varje vecka att slå ihjäl ;)
Skönt att träffas varje dag igen :D <3