måndag 10 augusti 2009

HELLO SUNSHINE!


Idag var jag uppe med tuppen så jag gjorde vid mig och var nere på stan redan halv 11 och gick lös på kollegieblock, kalender, pennor. Jag gick till och med mot mina principer och köpte pennskrin. (Ja jag planerar att höja betygen i tvåan ;)

Sen ställde jag mig i kassan med händerna fulla och surpuppan/bokmalen/kärringen säger 413 TACK. Jag menar fan, man kunde ju fått en ruggit snygg klänning för dom pengarna nu när det är rea och allt men men det var bara till att lägga fram kortet och ge kärringen en autograf på kvittot. Sen gick jag in på H&M en sväng och köpte 5 ansiktsmasker, lika bra så att dom räcker ett tag liksom.

Nu sitter jag här och diggar musik, underbart jag menar klockan är inte ens tolv och här sitter jag fullt vaken (och betydligt fattigare). Jag funderar starkt på att lägga mig i soffan och se en film MEN jag har beslutat mig för att idag ska jag ta mig fan städa rummet (JAPP ni läste rätt) kanske till och med tar hela lägenheten vem vet?

Inga kommentarer: