torsdag 6 augusti 2009

SEX DAGAR..

TJA!
Nu har jag ta mig fan fått färg om något. Två dagar på raken med stekande i åhus, idag brände jag nyllet en ANING (Inte för att vara sån va men jag måste tacka min (jag höftar till med)gammelgammelgammelgammelgammelmormor/morfar/farmor/farfar nån var sigenare eller nåt och tacka gudarna för det för annars hade det inte gått att ändra färg så som jag har gjort nu på två dagar.;)) Känner mig som en helt ny människa som det så fint heter.

Imorgon blir det ytterligare en sväng till stranden, för att sedan pysa upp till kuggeboda till stugan, visningar och stek på lördag, hem söndag. Jag gör allt som står i min makt för att få den snygga brännan. (Död åt svensk sommar, jag menar vad fan är poängen? REEEEEEGN, vi har höst och vinter året runt här). MEN nu ska vi inte vara sånna gnällspikar, (LÄS: negativa bitterfittor) Solen har ju faktiskt tittat fram två dagar på raken, vilket iaf är en bra början ^^

Nu ska jag fibbla lite med mobilen tänkte jag, så haj o ivaj hallonpaj!

Inga kommentarer: